reklama

Nový článok

Všetko čo ste kedy mali, môžete v jednom okamihu stratiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Láska vždy bola ťažká a mnohokrát práve pre tú osobu, ktorá si nebola istá.
Jedno však viem, je krásne mať niekoho rád, deliť sa o svoje životy a pritom počúvať toho druhého.
Avšak sklamať sa je mnohokrát lepšie ako ľúbiť falošne. Vo vzťahu nesmú chýbať viaceré veci, no podľa môjho názoru sú najpodstatnejšie práve vernosť a prijatie partnera so všetkými jeho kladmi i zápormi.
Nechápem ľudí, ktorí hľadajú zmysel v príťažlivostí tiel a pritom sú odkázaný na pominuteľnú krásu tela. Kto sa sklamal, vie o čom hovorím. No nie každý je taký. Vzdávam česť a chválu výnimkám.
Dlho som sa zaoberal otázkou, kde mám nájsť pravú lásku a pritom viem, že pravá láska si nájde mňa. Príde keď to budem najmenej čakať.

O tomto nádhernom cite plnom porozumenia sa dá písať mnoho a predsa ju nikdy a nikto neopíše presne. Preto sa o to nesnažím ani ja. Chcem len napísať prečo sa oplatí mať niekoho kto je vám viac ako kamarátom. V dnešnej dobe povedané mať frajera či frajerku. Ja to takto nenazývam. Krajšie povedané je mať priateľa či priateľku i keď mnohokrát tie prvé pomenovania sú presnejšie, pretože v dnešných vzťahoch sa konkuruje iným a každý ukazuje aký nieje. Láska a vzťah je dnes "frajerinou".

Ján Pramuk

Ján Pramuk

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som umelec? Nie som, pokým si to o mne nemyslia iní! Zoznam autorových rubrík:  BásneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu